Dag -1 - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Simon en Tyrza Kohne - WaarBenJij.nu Dag -1 - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Simon en Tyrza Kohne - WaarBenJij.nu

Dag -1

Door: Simon en Tyrza

Blijf op de hoogte en volg Simon en Tyrza

20 Januari 2016 | Nederland, Maassluis

Hoi allemaal,

Welkom op onze reisblog. Hierin willen we jullie met ons meenemen op reis. We verruilen het koude Nederland (0 graden) voor Rusland (-15 graden), daarna Hong Kong (+15 graden). En uiteindelijk voor onze eindbestemming: de Filipijnen (+30 graden!!!).

We blijven voor ruim 5 weken weg, en proberen jullie zo veel mogelijk op de hoogte te houden van onze avonturen. Zo hoeven we bij terugkomst alleen nog maar cadeautjes mee te nemen en geen ellenlange verhalen te vertellen (zelfbehoud) ;)

Vandaag dag -1: koffers inpakken.... (not my favorite job)
want... "wat als" je iets vergeet mee te nemen. Oy, keuzes, keuzes, keuzes en zo weinig kofferruimte...

Spannend hoor! Nog 15 uur en dan gaan we vliegen :D

Babay!

• 20 Januari 2016 - 22:14

Yvonne:

Dinsdag vergeten maar goede reis!! en veel plezier en doe voorzichtig! niet met vreemde mensen meegaan! hahahaha Byeeeeeeeeeeeeeeeeee

• 20 Januari 2016 - 22:56

Arie&jenny:

Fijnne vakantie. doe de groeten voor ons

• 21 Januari 2016 - 08:38

Martijn & Muriël:

Een hele fijne vakantie toegewenst! Geniet van alle bijzondere momenten.
    Wat een hoop indrukken zullen jullie tegemoet gaan! Op deze wijze kunnen we een beetje mee kijken, wat leuk!
    Lieve groetjes!

• 21 Januari 2016 - 20:26

Claidy:

Geniet van de natuur Gods schepping alle pracht daar om heen een fijne vakantie toegewenst. Kom veilig terug naar huis en wees op alles allert Jehovahs zegen toegewenst